Սեպտեմբեր ասվա մաթեմատիկաի հաշվետվություն

  • Բլոգումդ ունե՞ս մաթեմատիկա բաժին։
    Այո
  • Պարտաճանաչ կատարել և բլոգիդ մաթեմատիկա բաժնում տեղադրե՞լ ես մաթեմատիկայի բոլոր առաջադրանքներն ու նախագծերը։ Տեղադրիր բլոգիդ մաթեմատիկա բաժնի հղումը։
    Այո Մաթեմատիկայի բաժին
  • Մասնակցե՞լ ես «Թվերի մեծ աշխարհում» նախագծին։ Տեղադրիր նախագծի արդյունքի հղումը։
    Ոչ
  • Կատարե՞լ ես մաթոեմատիկայի ինքնաստուգումը։ Տեղադրիր արդյունքի հղումը։
    Ինքնաստուգում
  • Մասնակցե՞լ ես  օգոստոս և սեպտեմբեր  ամիսների  մաթեմատիկական  ֆլեշմոբներին։
    Ոչ
  • Սովորաբար մաթեմատիկայի ֆլեշմոբի ո՞ր մակարդակներն ես կատարում։
    1 – ինը ու 2 – րորդը
  • Ո՞ւմ հետ ես հիմնականում քննարկում ֆլեշմոբիդ առաջադրանքները։
    Մայրիկի և հայրիկի։
  • 10 միավորային համակարգով փորձիր գնահատել սեպտեմբեր ամսվա ընթացքում մաթեմատիկայից կատարածդ աշխատանքը:
    8/10
  • Լրացրու բացթողումներդ
    Լավ
  • Ի՞նչ նոր մաթեմատիկական նախագիծ կառաջարկես:
    Մաթեմատիկայի մեծ աշխահում
  • Կատարե՞լ ես մաթեմատիկայի լրացուցիչ առաջադրանքները:
    Այո
  • Մաթեմատիկայի սեպտեմբեր ամսվա ֆլեշմոբի 1-ին և 2-րդ մակարդակներ.

    I մակարդակ

    II մակարդակ

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *