Հարցաազրույց Ադել Լորի Բլու Էդկինսի հետ

Բարև ձեզ իմ շատ սիրելի հետևորդներ այսօր մեզ մոտ հարցազրույցի կգա Ադել Լորի Բլու Էդկինսը։ Ադելը շատ հայտի երգչուհի է, նա 100 -ից ավել երգ ունի և շատ բարի է։
Դե լա սկսեցինք

— Բարև Ադել ոնցեզ քեզ զգում։

— Բարև Վկա ջան ես շատ լավ եմ ինձ զգում։

— Ինչ ես մտածում հեշտ հարցերեն լինելու, թե բառթ

— Հուսով եմ հեշտ։ 😅

— Առաջին հարցը Ադել որդեղ ես դու ծնվել։

— Ես ծնվել եմ Միացյալ Թագավորություններում  1988 թվականի մայիսի 5-ին Լոնդոնում։

— Իսկ ինչ գործիքներ ես խաղաում։

— Ես խաղում եմ կիթառ, դաշնամուր և շեփոր,։

— Իսկ ինչ է շեփորը

— Սա

— Շատ լավ։ Իսկ դու ունես ինչոր կենդանի։

— Այո ես ունեմ մի շուն նրա անունը Լուսի է։

— Ադել, իսկ վոր փոքր էիր ինչ երգ էիր լսում։

— Ես լսում էի  Spice Girls։

— Շատ շատ լավ։ Լավ Ադել ես հաշվում եմ բավական է, մինչ հանդիպում։🥰🥰

— Մինչ հանդիպում։ 💗💖🥰

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *